Klankconcert, Lambertuskerk, Helmond

Klankconcert op 17 maart in de Lambertuskerk in Helmond.

Een paar reacties van het publiek:

'Hemels mooi met regelmatig de fascinerende zonnestralen erbij. Super'.

'Bovennatuurlijk mooi'.

'Experimenteel en bijzonder'.

'Bijzondere ervaring, kippenvel!'.

'Fantastisch om mee te doen!. Alle workshopavonden waren fijn! Hoogtepunt:concert! Er gebeurde wat!'

'Mijn ziel was helemaal happy'.

'Het kwam echt bij me 'binnen''.

'Het was een ware beleving'.

'Heel verassend en mooie klanken en zang, vooral de sopraan, en vooral de kinderen die  erbij betrokken worden'.

'Erg verrast. Wist  niet wat ik kon verwachten.Prachtig, koorstukken, mooie harmonie, goed uitgevoerd, mooi arrangement'.

'Leuk idee om door het lint een samenklank te creeëren. Iets meer toelichting was prettig geweest'.

'Supermooi, echt verbluffend leuk, supermooi!!! (8 jaar)

'Verrassend, mooi, warm, niet statisch, open, blij, proficiat!'.

Dank aan alle deelnemers:

Nikki Otten, Romy Manders, Marit Martens, Linn Hermsen, William Jesus Nascimento, Mike Jonkers, Elle Franken, Sophie de Jong, Kalina Prodinova, Nina van der Laak, Demi Gubbels, Kyra van Rijt, Romy van Tilburg, Isabelle van Lieshout, Pim Uitterlinden, Luca Bankers, Lente van Bree, Sanne van Dijk, Carlijn Kolkman, Puk van der Made, Sonja van Ojen, Frédérique de Ruijter, Fleur Slegers, Jolie Smets,  Coen Vulders, Yrea Weetink, Sanneke Hertogs, Paula van Overveld, Marianne van Gils, Rianne Joosten, Diana Koenraadt,  Susanne van Soest, Gerard vd Pas ,Inge Meijer-Siersema, Patty Graetz, Ilka Michielsen, Marjo van Kilsdonk, Renie Groendendal, Frans Elling, Anja Berkers, Astrid de Hesselle-Vos, Gertje Raassens, Maurits Mulders, Roelof Lochmans, Tosca vd Pol-Hellebrekers, Rian van Strien, Cecilia vd Wateraat, Ans de Mol, Marja van Solkema, Shirley Elgin, Odette Wesel, Rene Kop, Marijke van Erp, Edith de Kok, Peter van Deursen, Toon van Erp, Lize Matser, Karien Huijbregts, Tineke Koeneman, Ineke Folgerts, Jolijn Brouwers, Sanne Peters, Marsha Simon, Rianne Wilbers, Thomas van Geelen, Aike Roodenburg, Eva Nicole Leroux, Jelle Klokman, St Jorisschool, Dr. Knippenbergcollege.

Bekijk hier het laatste filmpje!

Het project wordt financieel ondersteund door Stichting Dela Fonds, Prins Bernhard Cultuurfonds en VSB fonds.
Stichting Two Tone is een ideële stichting die projecten ontwikkelt op het gebied van kunst en cultuur, met name voor kinderen en jongeren. Doelstelling van de stichting is om door middel van creativiteit (jonge) mensen te helpen in het ontwikkelen van hun persoonlijkheid. Stichting Two Tone is opgericht in juli 1986 en sindsdien actief. Sinds mei 2011 heeft de stichting de ANBI status.