Sponsors

Sinds de oprichting heeft Stichting Two Tone voor haar projecten vele subsidies mogen ontvangen. De laatste jaren komen daar regelmatig sponsors bij, die de projecten van harte ondersteunen. De workshops ‘Dichterbij dan je denkt’, voor jongeren die van zeer nabij met verlies te maken hebben krijgen bijzondere aandacht. Mocht u of uw bedrijf daar belangstelling voor hebben, dan kun u per e-mail of telefoon contact met ons opnemen. Graag vertellen wij u meer over de activiteiten van Two Tone.

Subsidieverstrekkers en sponsors

Esther Poulissen  www.sterdesign.nl
Machteld Massee-Geurts
Ekopower

Wilt u stichting Two Tone ook steunen, maak dan een bedrag van minimaal 25 euro per jaar over op onderstaand banknummer.

Als u uw adres naar ons toestuurt, kunnen wij u regelmatig op de hoogte houden en contact met u opnemen over uw bijdrage.
Datum oprichting: juli 1986
KvK Eindhoven  41090338