Stichting Two Tone

Doelstelling

Stichting Two Tone is een ideële stichting die projecten ontwikkelt op het gebied van kunst en cultuur, met name voor kinderen en jongeren. Doelstelling van de stichting is om door middel van creativiteit (jonge) mensen te helpen in het ontwikkelen van hun persoonlijkheid.

• Workshops Adem en klank, Poëzie en schilderen
  • Nieuwe muziek, ontwikkeling en uitvoering
  • Gedichtenbundels, posters en kaarten met tekst en beeld
  • Multi-Media projecten, organisatie van optredens voor en met jongeren
  • Coaching (met name van jongeren)
  • Studio; opname en mixen.
  • Wereldlichtjesdag Nuenen.
  • Concerten. www.klankconcerten.nl

Beleidsplan 2023 - 2024

• Het voortzetten van het organiseren van concerten voor jonge mensen. (de afgelopen jaren waren er 500 deelnemers, en meer dan 1000 bezoekers bezochten de concerten).
  • Een podium bieden aan jonge getalenteerde musici en kunstenaars.
  • Het faciliteren en ondersteunen van het evenement 'Wereldlichtjesdag Nuenen'. Organisatie, inhoud en presentatie: Michelle van Hout, ritueelbegeleiding.
  • Het geven van creatieve workshops op scholen en instellingen voor leerlingen van wie een familielid, vriend of medescholier is overleden.

Baten en lasten 2023

Bekijk de jaarrekening 2023

hella hertogs 200x276
Hella Hertogs Directeur

Creatief manager, inspirator, werkzaam in vele disciplines van de kunsten, docent. Zij ontwikkelt het beleid en geeft inhoud en vorm aan de stichting. www.hellahertogs.nl

C.A.H.Giebels van der Zanden Voorzitter

PR-ervaring en bekendheid in het bedrijfsleven in Eindhoven en omgeving benut zij om de creatieve doelstellingen van de stichting te verwezenlijken. Mevrouw Giebels  is lid van diverse stichtingen op het gebied van kunst en cultuur.

C.H.F.M Gerritsen-Luten Secretaris

Mevrouw Gerritsen heeft jarenlang een eigen onderneming geleid. Daar veel relaties aan overgehouden, derhalve veel connecties om stichting Two Tone bij verschillende groepen uit haar sociale omgeving onder de aandacht te brengen.

M.C.M. Giebels Penningmeester

Het financiele beleid en zorg voor continuïteit van de stichting krijgen zijn aandacht. De heer Giebels heeft een 40 jarige ervaring als DGA van een middelgroot vlees-productiebedrijf in Helmond.

Het stichtingsbestuur ontvangt geen vergoeding of beloning voor de door hen verrichte werkzaamheden of diensten.

Bedrijfsinformatie

Datum oprichting: juli 1986
KvK Eindhoven 41090338
BTW 0090.80.636B01

Rabobank 1300 52 183
IBAN: NL13RABO0130052183
BIC: RABONL2U

Sinds mei 2011 heeft de stichting de ANBI status.