Hellah and Friends

Regelmatig organiseren we in samenwerking met een aantal vrijwilligers en vele muzikanten een concert, waarbij de jonge talenten mogen optreden. Op een echt podium laten ze zien en horen wat ze kunnen. We huren een zaal, er is licht, geluid en een heleboel publiek. De sfeer is altijd geweldig, het is een groot feest!
Schoolprojecten

Stichting Two Tone bedenkt, ontwikkelt en organiseert projecten op scholen. Zij kan subsidies aanvragen, sponsors zoeken en samen met een school een programma samenstellen, waarbij alle disciplines van de kunsten aan bod kunnen komen. Heeft u bepaalde wensen, laat het ons weten. Wij denken graag met u mee.
De kunst van verliezen

Jongeren die met verlies te maken hebben, schreven gedichten en maakten schilderingen in workshops onder leiding van Hella Hertogs.

De gedichten zijn kwetsbaar, recht vanuit het hart, puur. Sterk en helder. Ze zijn bezield, en daardoor troostend en helend, ook voor anderen. Een aantal studenten van conservatorium HKU en Fontys Tilburg maakte muziek bij deze gedichten. Het thema verlies geeft een bijzondere inhoud aan de composities. Ze zijn integer en ontroerend en geven ruimte aan verdriet, verlangen, herinneringen en het missen van onze geliefden. De prachtige opnames, waaraan een aantal jonge muzikanten meewerkten, zijn te beluisteren op de cd achterin het boekje.